Tema: Re: Pisco
Autorius: Povilas
Data: 2009-06-04 09:51:04
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:h07qj1$eg0$1@trimpas.omnitel.net...
> na, grapa nuo rakijos ir rakija nuo raki skiriasi tuo, kad grapa yra
> shlykshtoka, rakija yra anyzhine ir shlykshtoka, o raki yra ne anyzhinis
> ir uber dalykas (jei mes kalbam apie kretietishka raki) :)

As kalbejau ne apie anyzinius geralus,nors man jie retsykiais buna priimtini
ypatingai mazais kiekiais.As kalbejau apie grynus samagonus is raugintu
vynuogiu ir be jokiu ten uogu,vaisiu ar zoliu priedu - tiesiog gryna samane
ir tiek.Gal as suklydau su rakija,nors kiek nesa mano pomietis kazkaip taip
hrvatskoje vadinasi ju samane.Bet minti turejai suprasti.