Tema: Re: Pisco
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-06-04 16:10:10
Ouzo (http://en.wikipedia.org/wiki/Ouzo)  yra graikishkas dalykas - turkai turi savo rakija(http://en.wikipedia.org/wiki/Raki_(alcoholic_beverage)), kuri yra anyzhine, kretiechiai (ar kretinai:) turi savo raki, kuri yra samogonas ish vynuogiu (laba teisingas gerimas) (    http://en.wikipedia.org/wiki/Tsikoudia)- beja, zhemynine graikija tokios raki neturi, vieninteli ka radom buvo vis tiek shiek tiek anyzhinis (ne tiek anyzhinis kie ouzo http://en.wikipedia.org/wiki/Tsipouro).
Dar yra balkanu rakija, katras yra vaisine broga (man nepatiko) http://en.wikipedia.org/wiki/Rakia

taipkad pasiklyst jose ir suprast ish puses zhodzhio kas yra kas yra sunku:)