Tema: Re: Pienas
Autorius: svyt
Data: 2018-03-12 13:25:29
Turbut ir as Z karta, bet man grynas pienas neskanus ir nesukelia
 svaros jausmo. As irgi renkuosi ilgo laikymo piena, nes jam
 "pagaminti" reikia ypatingos bakterines svaros, nuo pacios
 pradzios, saldo dar melzimo metu (uzterst toki piena pasaliniais
 skysciais, ar pamelzt i purvina kibira maziau) aisku cheminis
 uzterstumas visokiais muilais-sarmais (speniu plovikliais) ko
 gero jame didesnis.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/