Tema: Re: ka is stirnos gamint?
Autorius: vi
Data: 2017-06-21 22:57:42
O, atsiminiau:

paimi gerą gabalą (turbūt nugarinė tiks labiausiai) mėsos

suformuoji gražų, pailgą tokį gabalą (tą prasme – apipjaustai visokias
netinkamas plėves, ar peilio žymes),

įtrini negailėdmas druska, pipirais, mairūnu (nepaigalėti), dar dašis
tiktų prie to pačio.

suriši vyniotinių šniūru, kad gaminant forma išsilaiktų

keptuvėje ištirpini sviestą (jei turi – ghi, arba lydytą – nerūks,
neputos.) ir keptuvę įkaitini

apkepi tą stirnos gabalą surištą iš visų pusių

tada į „britvoną“ (troškintuvą) špižinį (ar kokį kitą, kurį turi), dar
įmeti kadagio, lauro (aš dar gelsvę mėgstu), tada savo nuožiūra: balto
vyno arba raudono vyno, arba apelsinų sulčių, arba obuolių sulčių kokią
taip 1,5 stiklinės supili ir, uždengęs troškintuvą,  ~2,5 – 3 val. į
~200C orkaitę. Nuo užpilo priklauso skonio variantai.

Kepant (troškinant?) kas val. prižiūrėti – ar neišgaravo sultys (vynas),
ar nedega viršus.

Baigiant kepti turėtų įpiltų sulčių (vyno) beveik nebelikti.

Nebandžiau, bet galvoju, kad vietoj troškintuvo + orkaitės panaudojus
kazaną irgi gerai būtų.

Plove IMHO bus mėsa kieta, ir truputį „kūdas“.

Man taip pagaminta skanu buvo :).