Tema: Re: Veganas Kiguolis
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-06-09 11:16:05
gimes nuosaikiu kolukieciu seimoj, kurios giminej buvo partiniu,
nukentejusiu nuo liandzbergiaus, nes reik gi kazka paskirt atpirkimo oziu
(as landsbergi pavadinau oziu, hahaha, tik nepraleisk sito), px kad viskas
ir taip butu nugriuve nx, o shuriko nuotykius ziuretum dar ir dar, nes nieko
geresnio nera ir negali buti, na zodziu toks nukentejes senos sistemos
kurioje aplinkybiu deka buvai apysotis, genetinis likutis kuriam nepatinka
naujoje realybeje. zmogui keliasdesimt metu sedejusiam susisukusiam, pakisus
normalia kede anas greiciausiai stenes bet taip jos ir nenaudos, ir tiesa
sakant, jam jos jau ir nereikia, nes velu kazka keisti. pamegink tu kad ir
kokiam senoliui pakeist mitybis iprocius. na ir valio, laikas nuplaus
istorijon, tik geriausia butu burnon sukisti pacio trusikus, kad savo
parazitizmu neklaidintu vaikuciu