Tema: Re: Arbata 4h
Autorius: Arj
Data: 2014-02-07 11:26:57
visiskai nebutinai, ten apie arbata suprantanciu ir ja auginanciu pilna.
Cia tas pats sakyti kas va lietuvoj kaimieciai skursta ir geros mesos negali nusipirkti.
Taip, jie skursta, bet va pvz mano buves kambariokas, tevai galima sakyt jokiu pajamu neturejo, bet
va namines file ar krutineles kepsnys, troskintas grietinelej (taip ne maziau litro per karta) -
visiskai kasdieninis patiekalas buvo.
O ir arbatos rinkos kokybe toli grazu ne pirmoj vietoj - pvz maximoj kokia "impra" arbata, neblogo
skonio, rankom rinkta, be jokiu shaku. stiebu, dulkiu ir pan, gausiau pigesne nei lipton ar kitoks
"pilno krumo" (t.y. su sakom ir stiebais) meslas

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų news:ld248p$kqv$1@trimpas.omnitel.net...

Tavo nurodyta arbata arba jos analogus turbut geria 0,01 proc. kinieciu,
turbut tokie, kaip tavo pazistamas - labai ja besidomintys ir galintus apie
ja kalbeti valandas.
99 proc. kinieciu, jeigu ziureti zalia arbata ir jos kokybe geria kazka
panasaus, ka nusipirksi musu kaimo norfoje.