Tema: Re: Arbata 4h
Autorius: kaiser
Data: 2014-02-07 10:03:52
Ple ple, kiniečių gal biški daug yra ir gal jų galimybės ir pomėgiai
kiek skiriasi? Ne? Aš niekada nerašiau kad visi 1.5 milijardo, ar kiek
ten dabar jų yra, kiniečių geria būtent tą arbatą ir daugiau nieko. OK,
matyt klaidinga buvo sakyti jog kiniečiai negeria juodos/raudonos
arbatos. Tiesiog toks įspūdis buvo susidarytas iš konkretaus žmogaus
kalbos. Su tuo žmogum pabendrauta nemažai ir apie viską. Arbata buvo tas
dalykas apie kurį jis galėjo kalbėt ir kalbėt. Netyčia netiesiogiai
išsidavė jog pats geresnę arbatą geria ir vardino kiek ten kokios
special arbatos turi prisipirkęs, man tie pavadinimai aišku nieko
nesakė. Tačiau jis priklauso viduriniajai klasei. Neabejoju, kad žmogus
dirbantis prie konvejerio už $1 per dieną geria kažką ženkliai
paprastesnio. Išeitų kad pas mus dauguma geria geria tokią arbatą, kokią
geria biedniausi kiniečiai, nes daugiausiai tokia prieinama prekybos
centruose.

--
kaiser