Tema: Re: Arbata 4h
Autorius: kaiser
Data: 2014-02-07 11:11:28
Kolega po atostogų buvo irgi atsivežęs buvo ir kelias dienas visus darbe
vaišino. Tipo skrandžiui gerai, tonizuoja, bla bla. Man nuo jos pirmą
kartą skrandį skaudėt pradėjo ;) Skonis tai irgi toks šiaip sau. O
kolega jos prisisiurbęs po to naktį užmigti negalėjo, tai greit nustojo
"gaivintis" ja ;)

--
kaiser