Tema: Re: Mesos rukymas vilniuje
Autorius: Sail
Data: 2013-12-16 12:32:09
Na isskaiciau, kad malkas reikia naudoti pusiau pradziuvusias. Kaime kaip
tik viena - kita toki alksni rasiu, plius kadagiu reiks palauzyti kazkiek.

Termometra turiu, tai bus galima istatyti i rukykla.

Tad nusimato uzsiemimo vienam sausio savaitgaliui. Dar beliko su rugines
pagaminti reikiama kieki, ir pavasari jau galesiu gerti savo gerima
uzkasdamas savo gamybos lasiniais.

> [...]
> neįsidegtų (užpila alksnio pjuvenų) ar neužgestų (papildomai prakuria
> sausa malka).
> Dabar, kai yra visokie termometrai, procesą galima lengviau kontroliuot.
> Kiek žinau, dabartinėse rūkyklose tarsi sausa mediena, reguliuojant oro
> padavimą.
>

> "Sail"  wrote in message news:l8mhhh$eir$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Trys dienos man per daug, nera galimybiu. O viena diena galima.
> Manau sudytiems lasiniams blogiau nebus, jei parukysiu diena alksnio
> dumuose. Turiu vilties, kad bus skaniau.

>>> skonio. Dumintoja tai ant smugio padarysiu is savo saslykines, ten darbo