Tema: Re: Mesos rukymas vilniuje
Autorius: bzik
Data: 2013-12-16 12:14:03
kaime rūkydavo vieną dieną, kokias 14-16 val. Rūkydavo alksnio dūmuose. Kiek
pamenu pradžioj kiek duoda karščio, kad sūrymas apdžiūtų, o tada deda
šviežiai nukirsto alksnio pagaliokus. Vėliau prižiūri, kad ugnis neįsidegtų
(užpila alksnio pjuvenų) ar neužgestų (papildomai prakuria sausa malka).
Dabar, kai yra visokie termometrai, procesą galima lengviau kontroliuot.
Kiek žinau, dabartinėse rūkyklose tarsi sausa mediena, reguliuojant oro
padavimą.

"Sail"  wrote in message news:l8mhhh$eir$1@trimpas.omnitel.net...

Trys dienos man per daug, nera galimybiu. O viena diena galima.
Manau sudytiems lasiniams blogiau nebus, jei parukysiu diena alksnio
dumuose. Turiu vilties, kad bus skaniau.