Tema: Re: Mesos rukymas vilniuje
Autorius: bzik
Data: 2013-12-16 09:56:35
jei sandariai, imi grindinių lentų. Kaimiškas variantas apskritai iš bet
kokių lentų. Bačkos nenaudočiau dėl kondensato.

"Sail"  wrote in message news:l8ma7o$670$1@trimpas.omnitel.net...

Pasidomejau rukymu, tai sucks - saltas rukymas labai jau ilgas procesas,
savaitem trunka. Paciam sudetinga bus.

Reiskia pasudysiu lasinius, ir paskiau parukysiu kokia diena jau gatavus del
skonio. Dumintoja tai ant smugio padarysiu is savo saslykines, ten darbo
nedaug. O va buda rukymui is ko susikalt, va cia klausimas. Backu lisnu
nera, o is medzio ploksciu nefengshui, klijai ten visokie ir pan.