Tema: Re: stklainiu sterilizavimas mikrobangineje
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2013-06-09 18:21:35
Viengungio patirtis:

Stiuklainius iskaitinau 120 artai 160 laipsniu. Tada beveik iskart i
juos pyliau uogiene, salia vire puodas vandens, i kuri pamirkes
dangtelius, su sakute istraukdavau, uzdedavau ir uzsukdavau.

Jei nori su mikrobange-fiziko megejo intuicija kuzda i vidu ipilt
kazkiek vandens, uzdengt mikrobangu nebijanciu dangteliu (tik
neuzsukti!) ir biski pavirinti.