Tema: Re: Gubernijos 1665
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-04-02 22:18:37
Na ką. Mano apylinkėse išpirkau visą 1665 kurį radau. Kokioje dešimtyje stambesnių parduotuvių. Tai nebuvo sunku, kai ateini, ir lentynoje randi kokius 4 buteliukus. Negana to, Gubernijos Extra pasiūla po biški seka 1665 pėdomis. Įspūdis, kad paskutinį kartą Gubernijos tiekėjai apylinkę apvažiavo ne mažiau kaip prieš 2-3 mėnesius...

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt