Tema: Re: Gubernijos 1665
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-03-27 00:15:17
> nuosedu. Vienoje bonkeje taiii geras gabalas plaukiojo, vienok rimtumo
> nesuteikia :)
>  bet lenda gerai, oi gerai

Deja, jaučiu, kad kontingentui pasikartos mano istorija... Paragavau, tada, nepatikėjęs patikrinau, ar tikrai gomurys neapgavo (t.y. antroji degustacija). Kai po trijų paragavimų  supratįau, kad jo, tai yr tas griekas, kuris vertas, pasirodė kad...
Kad...
Nebėr jo krautuvėse...
Gubernija nebegamina?? Oficialiame puslapyje informacija dar pateikiama, bet parduotuvėse jau nebematau. Tipo aš vienas išpirkau? Nes kol radau, tol čia nerašiau, negalėjo būt kad čionykščiai išpirko :))