Tema: Re: Gubernijos 1665
Autorius: foxaz
Data: 2009-03-25 09:00:02
prisidedu i kauno alaus gerbeju gretas :), na man dar birzu ir rinkuskiu
alus skanus. Beje vakar teko uztikt ne didziuju tinklu parduotuvej Pasvalio
ekstra alaus 4,7 laipsniu, sviesus ir tikrai ziauriai skanus. Ispilstytas i
1ltr. plastika, gamintojas "Pasvalio gerimai". Tikrai rekomenduoju paragaut.