Tema: Re: Geras virtuvinis peilis
Autorius: bzik
Data: 2009-03-31 10:05:35
smirgelis ne letaeigis (speju ~1000 apsuku per min) vandeniu nelaistomas,
diskas smulkus (besisukanciam pirsta galima priliest ir nenukentet). Kazkur
kaime dar metosi tekelas, bet kai skustuvo lygio nereikia, tai nesuku
galvos. Peiliams iki keliolikos lt uz vnt. karta per menesi brukstelt
pakanka.
Kazkada buvo tarybinis su kietmetalio ratukais, tai jis gal ir pagalasdavo
tam kartui, bet ir asmenis sudirbinejo.