Tema: Re: Geras virtuvinis peilis
Autorius: Povilas
Data: 2009-03-31 09:07:53
news:gqpv9b$1bp$1@trimpas.omnitel.net...
> turiu daug visokiu pigiu, tai mano manymu jie greiciau atsimpantys. Gal is
> minkstesnio metalo

Kazkada buvau cia idejes bukleteli,kuri pateikia Buck prie savo peiliu.Dabar
neturiu po ranka skanerio,tai negaliu dar syk jo idet,kad matytusi grafiskai
visa tai.Todel pabandysiu diletanto zodziais nuaiskint,kad butu lengviau
issirinkt peili,jei gamintojas pateikia is kokio plieno jis pagamintas.
Taigi, prie tam tikro metalo kietumo (pvz.154 CM/ATS-34,420
HC,S30V),salyginai pararandamas astrumas - netgi gamykliskai neina idealiai
astriai uzgalast,nors tiek kiek to astrumo yra,tai dar padek Dieve,kad visi
peiliai tokie butu!Taciau ,jie ilgai isbuna tokiame astrume,kuris uzduodamas
gamintojo,jei nekapoji akmenu ir nebandai pjaut varztu - tycia mechaniskai
gadint geleztes.O buitiniame naudojime is tokio plieno pagaminto
peilio,nepavyks sugadint ,nei i pjaustymo lenta,nei darinejant mesa ar
zuvi.Bet ar jo reikia virtuveje?As manau,kad nereikia.Jis labiau tinka
turistavimo tikslams,medziotojams ar zvejams.
Tuo tarpu ,salyginai minskti peiliai (420,AUS-6),buna labai astrus,bet to
astrumo technologiskai negali islaikyt ilgai + nera atsparus korozijai.Bet
velgi ,sie peiliai yra nesunkiai pagalandami buitiniais galastuvais.O tai
virtuveje yra pliusas.