Tema: Re: Geras virtuvinis peilis
Autorius: a
Data: 2009-03-30 15:35:07
pablas was thinking very hard :
>   Atsiprasau uz trigrasi.
> Turejau sita daikta - galanda jis tik minkstus peilius.Tokius, kuriuos reikia
> galast kiekviena karta, kai pjauni galva karpiui :)
>
>   Dabar isigijau toki netipini galastuveli is silit :
> kietmetalio plokstele, pritaisyta prie aliuminio kotelio.
>   Paimi ja ir "padrozi" asmenis.Ima viska.

i tokius galastuvus kreivai ziuriu dar nuo tarybiniu laiku. labai jau
lengva su juo peili duobemis isvaryti...

o kita vertus, jei jau peilis toks kietas, tai kam ji "drozti"? juk
kasdieninio galandimo tikslas ne istaisyti asmenis, o tik palaikyti
astruma. mano minetas galastuvas tikrai nera skirtas galasti jau
duobemis ismustus ir ant tekelo galastus peilius, nebent nepabos
keliolika valandu zulinti...