Tema: Re: Kaip kopūstus su šonkauliukais troškinti?
Autorius: Night
Data: 2009-03-27 08:15:42
Prie sito patiekalo - tik kuliu kose - hau!

Isbandyta keliskart :)

Neulaukiau patarimu, tai dariau taip - pamarinuotus sonkaulius apkepiau,
sudejau i bleka su kopustais (raugintais) ir sonine, pabarsciau siek tiek
vegeta, truputi vandens ir i orkaite. Kepiau ~2 val 160 laipsniu (tiesa, po
valandos temperatura pakeliau iki 200, nes nifiga ten per ta valanda
neivyko. Gavosi super.