Tema: Re: Kaip kopūstus su šonkauliukais troškinti?
Autorius: buran
Data: 2009-03-25 12:44:25
Kopūstus statai troškintis (man asmeniškai labiau tinka rauginti ar
bent jau maišyti rauginti / švieži).
Šoninęs supjaustai ir kepini keptuvėj kad riebalai išsiskirtų ir
pasidarytų spirgučiai. Tada sudedi pjaustytus svogūnus.
Kai iškepa - suverti su visais taukais į kopūstus ir toliau troškini.
Šonkaulius gali pakepinti (o gali ir nekeptinti) ir irgi meti pas
kopūstus. Pridedi visokio aromatinio gėrio a-lia lauro lapai ir įvarūs
pipirai. Jei reikia- pasūdai pagal skonį.
Išsikepi bulves.
Storėji....
:D

Night formulated on penktadienis :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net