Tema: Re: Minksti vafliai (REQ recepto)
Autorius: servisas
Data: 2009-03-25 19:04:13
Tu man papasakok, kaip gauti plonus traskius:)
As tai taip kepdavau ir visada iseidavo minksti:

4 kiausiniai
Grietines kazkiek, na, sakykim 150 gramu
Margarino koks 100 g
Cukraus pagal skoni
Pieno, jei nori, kad daugiau iseiti vafliu;) jei nepilsi, tai labiau
koncentruoti gausis;)
Miltu iki reikiamos konsistencijos- kad su saukstu eitu pakabint ir ta
sauksta pakreipus pavyktu turini is jo isprasyti lauk.

Trynius sutrini su cukrum, baltymus isplaki, margarina istirpini puode ant
dujines.
Viska supili i viena ir su miltais pasieki reikiama konsistencija.
Kepi.

Nu ir gaunas minksti...