Tema: Re: apie papildus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-23 17:09:37

> manau degustatoriai atskirtu ne tik ish sintezavimo budu gauto citrinu
> rugshties skoni nuo naturaliu citrinos sulchiu, bet ir dar daugiau
> (nekalbant apie laboratorijas).

Neiskhkraipyk ka ash sakiau. Pridetame faile yra nuoroda, kad kenksmingas
yra butent E330 ir nuo pat pradziu ash apie ji kalbu. Ir niekas man
neirodys, kad kaip ten rasoma shi medziaga yra:

-draudziama,
-kenksminga naudojant normaliais kiekiais,
-skiriasi skoniu ar kitomis savybemis priklausomai nuo to, ar ji pagaminta
ish citrinos ar melisos.

> jei pas ka nors yra ishlaveje skoniai ar shiap turi tokia "dovana" kad
> gali atskirti naturalu nuo nenaturalaus, nera ko stebtis. ne viduramzhiai,
> kad deginti ant lauzho ir apshaukti paranenormaliu.

Atskirsi distiliuota vandeni pagaminta ish myzalu ar susintetinta
laboratorijoje ? Sporinam iš 1000 litu ? Už 5000 Lt sporinciau del E330 ir
leisciau atsivesti savo pasirinkta gurmana.