Tema: Re: apie papildus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-23 11:44:47
> Matomai,kad dar ganetinai sveikas esi,kad bandai save ir kitus
> itikint,netikrom tiesom!

Ka neteisingai galvoju ?

> O Tu pasiziurek ka is pradziu parasiau : tik tiek ,kad verta paskaityt.Bet
> nesakiau,kad tai yra sventa tiesa!

Šitas raštas yra ne vertas skaityti, o šūdo kruva. Pilnas nusišnekejimu ir
netikslumu. Siulymas ji skaityti, tai tas pats, kas siulyti pasiskaityti 15
amziaus medicinos vadoveli ir pagal ji gydytis.

> Tai gal ir tamsta Linai,po kiek laiko ,prisimines sita musu
> disputa,kitokiame rakurse pamatysi ta bezabydna E330 ir E150 (su kuria
> raidele labiau patinka sitas papildas?).

E330 - cheminis junginys. Tu jo suvartoji tiek pat kiek ir ash. Todel jei
jsi pakenks man, pakenks ir tau. Ir nera skirtumo ish kur mes ji gaunam - ar
tu ish citrinos, ar ash ish jogurto.