Tema: Re: apie papildus
Autorius: CinCas
Data: 2009-03-23 17:02:17
ok.
matau esi neeiliniu budu apdovanotas :)
taigi pasikartosim ka rashe ponas ir kokia "diskusija" vyksta:

manau, kad tikslinga butu pradeti nuo shitos vietos ir nesigilinti i vasaros
penkis ir kitus panashius lyrinius nukrypimus:
povilo laishkas:
"Man atrodo,kad tamsta klysti prilygindamas E330 prie naturaliu citrinos
sulciu!Citrinos rugstis,tai anaiptol ne citrinos sultys!"

tada ponas linas parasho:

"Labai abejoju, kad pasaulyje yra daug laboratoriju, kurios atskirtu E330
istraukta ish citrinos (kurio bent jau pavadinima ten nemazai) ir pgaminta
susintetinant kokia chemija."

tada pasiginchijama del receptoriu subtilumo
 povilas:
"Tamstos skonio receptoriai neleidzia to padaryt? "
linas:
"Tamstos skonio receptoriai skiria sinetetini E330 bei jo poveiki  nuo
naturalaus ? Nepavydziu"
povilas:
"Aisku,kad skiria ! "
praleidzhiam blevyzgas...
povilas:
"Dar syki uzduosu klausima: negi Tamsta manai,kad naturalios citrinu
sultys ir tie visokie "kvasek cytrynowy" ir milteline citrinu rugstis yra
tas pats produktas? "

na ir tada ponas "a":
"siulau apverst klausima aukstynkojom:
negi Tamsta manai, kad is naturaliu citrinu sulciu negalima isskirti ir
kristalizuoti citrinos rugsties?"

taigi su savo klausimu tikrai apverti aukshtyn kojom viska, nes povilas
visai ne apie ta shneka ir klausia.

ir toliau bandai kazhka shneketi, kai yra ne apie tai diskusija:
vel ponas rashote:

"matai beda ne tame, kad gauti "ta pati produkta". beda tame, kad anot
Povilo, citrinos sultyse nera citrinos rugsties..."

tai va man naturaliai ir kyla klausima, ar tu seki diskusija ar tik
ginchijiesi, nes kiek suprantu povilas ne apie tai net shneka ir apie joki
nebuvoma citrinos sultyse citrinos rugshties kalba net neina.

taip kad palinkechiau truputi pastabumo ir nepilstyti ish tushchio i kiaura,
vien del to kad pasirodyti labai daug zhinanchiu su wikipedijos ar interneto
pagalba.
ir nereikia man chia visokiu siulyti vasaros 5, nes tikrai tau garbes nedaro
tokie pareishkimai, juoba, kad manes nei tu pazhisti, nei ash tave kazhkuom
izheidineju.

linai petkevichiau,

manau degustatoriai atskirtu ne tik ish sintezavimo budu gauto citrinu
rugshties skoni nuo naturaliu citrinos sulchiu, bet ir dar daugiau
(nekalbant apie laboratorijas). naturalus produktas nera vien tik formule,
tai yra daug subtilesnis reikalas, tai butenet nera "chemija", o yra
"organika" naturalus produktas su viso to "pasekmem", ty yra neishgrynintas
vienas elementas, o subtilus ju derinys. pasizhiurek i vyno somelje ir tuom
kas vynu domisi, o ne retkarchiais ishgerineja ir vadinasi zhinovais ir
gurmanais. jie tau pauoste gali daug daugiau pasakyti nei paprastas
zhmogelis paragaves.
jei pas ka nors yra ishlaveje skoniai ar shiap turi tokia "dovana" kad gali
atskirti naturalu nuo nenaturalaus, nera ko stebtis. ne viduramzhiai, kad
deginti ant lauzho ir apshaukti paranenormaliu.