Tema: Re: Ką dabar madinga valgyti?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-05-31 17:03:53
Tai yra jei ash nusipirksiu brangu pijanina, pasiimsiu Bacho natas, labai
nuosirdziai spaudysiu knopkes ir gausis tai kas gausis - lochas busiu ne
ash, o tas kuris klausesi ir jo nuomone Minedas palyginus su manim
Paganinis?

"cooleris"  wrote in message news:jq7t5n$6b4$1@trimpas.omnitel.net...

Jei zmogus nupirko mesa  brangiai
ja teisingai su daug brangiu prieskoniu pude
Parinkinejo pagalius kad lygiai degtu ir paskui susikaupes kepe
o tu tekst keciupa ir sakysi ai nuo maximiniu nesiskiria.
Zinai ne tik lohas bet ir i dantis gali gauti