Tema: Re: Ką dabar madinga valgyti?
Autorius: Exx
Data: 2012-05-30 16:07:35
uzkandai vytintos jautienos musas, fetos sūris su priekonių plutele,
drebučių mozaika su juodaisiais “Tagliatelle” makaronais, juodojo sezamo
sėklos, toliau "karstas" limandų filė su juodųjų alyvuogių ir juodųjų
pupelių užtepu, laukiniai ryžiai, austrių padažas, rudasis padažas su
juodųjų sepijų rašalu, desertas šokolado musas, karštas triufelis, juodųjų
serbentų padažas :)))