Tema: Re: Zuvis
Autorius: audrius
Data: 2012-03-17 01:12:25
del vien krutineles tai nezinau, bet jei ryshiesi visa vishta kepti:
tai man skaniausia su obuoliais, su dziov slyvom arba obuoliai+slyvos :)
sausumo nebuna, druskos ir kitu prieskoniu praktiskai nereikia - tik prikimsti i vidu
saugiausias variantas: vien tik su dziov. slyvom

kepu siek tiek praviroj folijoj/maishe arba atvira vis palaistant jos pacios riebalais
kepant atvira marinuoti reikia kazkiek, maishe - meginau visiskai zalia idaryta, viskas ok
astraus skonio ir pompadazo megejams receptas netiks, nes ishlenda netobulumai, o ir
mesa su slyvom yra subtilus, neagresyvus skonis

"ManXP" <man@giliai.px> parase naujienu news:jjt21o$lmu$1@trimpas.omnitel.net...