Tema: Re: Zuvis
Autorius: Povilas
Data: 2012-03-15 21:03:53
Bandziau statyti kopustus su eiline rupia juros druska ir viskas puikiai
gavosi - tikrai niekuom nesiskiria nuo tos sovietines druskos.
Todel,bandyciau isreiskti eretiska minti,kad yra ispustas muilo burbulas
apie "kamennaja sol" pliusus raugiant agurkus ir darant kitus konservus.Puse
pasaulio nera mate sovieties druskos ir be to per amzius apsieina!

"ROOTS"  parašė naujienų news:jjsgt0$1ng$1@trimpas.omnitel.net...

Na sitas variantas tai aiskus :)
Alia va kad rast kur nemarijos zemese :) Beto ji agurkams paraugt
reikalinga.
Vokieciai atrodo gi raugina agurkus irgi, nenaudoja gi joduotos druskos.
ALORA?

"m&m"  wrote in message news:jjsgh6$18e$1@trimpas.omnitel.net...

taij parsisiust lauktuviu is marijos zemes