Tema: Re: Kaip apšlakstote kepamus šašlykus?
Autorius: Arj
Data: 2012-02-08 11:39:36
taigi klasika - su alum :)
O saip cia nuo kepejo daugiau priklauso, slakstyti ar ne, nes viena is slakstymo paskirciu -
uzgesinti atvira ugni uzsidegus riebalams

"Mindiucha"  parašė naujienų news:jgtf9a$k8q$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Skaitinėjuos čia tokią lietuvišką pdf knygą apie šašykus. Ir praktiškai visuose receptuose ragina
kepant reguliariai apšlakstyti marinatu arba marinato ir vandens mišiniu.
Aš iki šiol darydavau taip: merkiu pirštus į marinatą ir taškau ant viršaus. Tai vat man kilo
klausimas kaip techniškai jūs tai atliekate? pasidalinkite patirtimi.