Tema: Re: graikiški rie
Autorius: lllll
Data: 2011-10-28 12:19:21
Lenkija gana nemaža, jei ką. Kažkada, kai važiavau į Vokietija, labai
jautėsi: Lietuvoj žibutės dar nežydi, įvažiavus į Lenkiją - pradeda žydėt,
toliau jau ir lapai žaliuoja, Vokietijoj - kaštonai žydi.
O graikiniai labai smagų derlių duoda: Lietuvos sąlygom turim du graikinius
riešutmedžius. Riešutų - kibirais.
Apšalę buvo tik kol jauni buvo, tol dengėm ir saugojom.

lllll

"ALORA"  wrote in message news:j8dnu5$2df$1@trimpas.omnitel.net...

nori pasakyti, kad lenkijos sąlygomis galima priauginti graikinių riešutų
pardavimui? Ir dar už papigiają?

dėl voberuškų, aš spėju, kad jos ir yra iš Baltarusijos, bet įvežamos per
Lietuvą