Tema: Re: graikiški rie
Autorius: Insane
Data: 2011-10-27 22:46:41
gali visai buti, kad lenkiski yra lenkiski :) Jie juk ir Lietuvoj uzauga.. O
del voverusku, tai pamenu kazkada po mokyklos isidarbinau vienoj  imonej,
kur perrinkinejo ir uzsaldytus grybus vezdavo I vokietija.... Tai irgi
atvezdavo voveruskas ar tai is ukrainos ar tai is baltarusijos.. Pas mus per
mazai surenka Varenoj :).. O tada supakuotos jau gal ir pasidaro lietuviskos
:)