Tema: Re: graikiški rie
Autorius: ALORA
Data: 2011-10-28 11:12:04
nea, kadangi esu prie tokių žymėjimų reikalavimų ES dirbusi, tai maždaug žinau, kaip tai turi būti pažymėta (būtent taip, kaip ant
tavo grikių). ten buvo Lietuva (Baltarusija). Nors turint omeny vokiškąjį dėjimą ant ES normų, čia jau ir taip labai daug
informacijos :)
o kad kinija yra kaip koks amaltėjos ragas, tai čia irgi nieko nuostabaus. Pavažinėjus po Lietuvą neatrodo, kad tie keli laukai
galėtų aprūpinti grūdais visą Lietuvą.