Tema: Re: Maistas Panemunėj
Autorius: Pjero
Data: 2011-06-30 12:39:40
kaip ir viskas an Lietuvos su laiku pagenda
gaidys ten dabar

"pragäras"  wrote in message news:iufqs2$spo$1@trimpas.omnitel.net...

taip, antrasis pav., man kažkaip nuo jazzų festų pirmas pavadinimas
užsifiksavęs;) važiuojant nuo sostinės, ties posukiu dešinėn į birštoną po
kairę matoma ant kalno užeiga - apsisukimas už kokio puskilio. sėsti prie
langų, reikalauti kepsnių ant grotų (ragavau išpjovos šašlą)
ps (nors valgiaraštyje nenurodyta, paprašius atneša ir kefyro)
pps visgi savi gaminti way geresni :)