Tema: Re: Maistas Panemunėj
Autorius: pragäras
Data: 2011-06-22 22:47:56
tai jus važiuokit pro Birštoną (vaizdingiau nei greitkeliu pielinti) ir ten sustokit ant kalno su vaizdu esančioje Sėklydėlėje - įvertinau (prieš tai paskutinį kartą buvau gal prieš 3 metus), kad gardžiau nei Zhe rekomenduotose Krakėse. Nors šitose (Krakėse) porcija ohoho, bet kažkaip tada banketas buvo, pasirinkimo keli vnt, sprandinės šašlas sausas ir sulietas kažkokiu tipo ketčupu. Reiks bandyti dar kartą ;)