Tema: Re: Maistas Panemunėj
Autorius: pragäras
Data: 2011-06-29 21:28:18
taip, antrasis pav., man kažkaip nuo jazzų festų pirmas pavadinimas užsifiksavęs;) važiuojant nuo sostinės, ties posukiu dešinėn į birštoną po kairę matoma ant kalno užeiga - apsisukimas už kokio puskilio. sėsti prie langų, reikalauti kepsnių ant grotų (ragavau išpjovos šašlą)
ps (nors valgiaraštyje nenurodyta, paprašius atneša ir kefyro)
pps visgi savi gaminti way geresni :)