Tema: Re: Kas te sake airana namie daro?
Autorius: ALORA
Data: 2011-05-28 22:54:36
nu ne, riaženka yra kažkaip apdorojama karščiu, ko nedaroma jogurtui, ir tada įgauna savitą skonį. Ruskiai ant riaženkos pakuotės
rašo молочное изделие из печи', kad ir ką tai reikštų. Riaženka geriama. O turkai turi tokio pat skonio vos ne peiliu pjaustomą
geltoną jogurtą, kurio viršuje yra tokia plėvelė, kaip būna virinant pieną, o pagal sudėtį riebalo visai nedaug, nors
konsistencija - kaip minkšto sviesto. Ir airanas būna tokio skonio. ta prasme, kažkuri airano rūšis. Bet tradicinis airanas yra
jogurtas, vanduo ir druska. būna su prieskoniais. dėl mineralinio nežinau, galbūt, bet man neteko ragauti 'gazuoto" :)