Tema: Re: Kas te sake airana namie daro?
Autorius: bite
Data: 2011-05-28 14:55:48
Tiek riaženkos, tiek jogurto tirštumas tėra struktūros reikalas, manau.
Imkim kaimiška rūgpienį, jis pradžioj bus pjaustomas peiliu, bet suplakim jį
ir turėsim geriamą skystą. Matyt, bakterijos-mikronizmai berūgstant
"suriša", taip padarydami "tirštą", o išplakus suardome tai.
Turkiško jogurto nemačiau, negirdėjau, tai šie spėjimai tik pagal analogiją
su pažįstamais produktais, nes pati namie jogurtą gaminu ir būtent taip,
kaip nupasakojau, ir gaunasi.
Dėl šios priežasties, manau, ALORA, ir riaženką išskyrei iš kitų.