Tema: Re: Plovo prieskoniai
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2009-03-20 13:50:31
Dl to ir neradai foto gero plovo, nes jo tiesiog nra. Arba bent a nesu
surads. Bet dauguma i gurman yra patys pasidar pakankamai skanius. Plovo
skanumo ir tikrumo svoka yra labai reliatyvi... Daug iei dl to
sulauyta...
Kaip sako sunku pasakyti kas yra tikras plovas, bet gana paprasta pasakyti,
kas yra ne plovas. Paskutin prikolniausio plovo recept gavau - plovas su
kanapm :)