Tema: Re: Plovo prieskoniai
Autorius: bzik
Data: 2009-03-20 13:40:35
nezinau, bet buvau rades www, kur zmogus dalinosi ispudziais apie ivairiose
viesojo maitinimo istaigose ragautus plovus. Pagal foto ne vienas nebuvo
panasus i bent kiek teisingiau pagaminta plova.
Vakar darbe nustebinau bendradarbius pasakes, kad plovas valgomas be kecupo,
o gaminamas ne per valanda.