Tema: Re: Kavine
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-03-16 17:13:58
hm.. kadangi maistas atkrenta, tada mums reika:
a)skaniu desertu
b)gero vyno (ar, jei negeriam brangiu surugusiu sulchiu, alaus, uzhkandzhiu ar pan:)
c)grazhios ir jaukios aplinkos
d)bent dvieju ish aukshchiu ishvardintu vienoj vietoj:)

taigi, imho meksika neturi nei vieno ish shitu (aishku nevalgiau desertu ten:), ar geriausiu atveju b antra dali, kaipir atkreinta
toresas turi c turi turbut b pradzhia (brangias surugusias sultis geriu labai retais atvejais, kaipo bozhole, ar shiaip kai chaliavnai dalina o nieko geriau ner, tai nezhinau kaip ten su vynais.. ), kad butu skaniu desertu neprisimenu:)
saint germain (berods jis taip vadinasi visgi:) turi b, del c galima ginchitys, bet man patiko, desertu neprisimenu :(
malunas turejo kazhkada labai gerus a), b buvo nereali pipirine sriuba del c galima ginchitis, bet sesera sake, kad brashkiu teshloje ten ishvis nebera, o maisto kokybe gausiai suprastejo...
hm.. Malunas prie vilneles krokliu? tiesa apie ji nelabai ka galiu pasakyt...

hmmmm.. visgi siulau saint germain'a, jis toks savotishkai nieko...
http://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g274951-d812279-Reviews-Saint_Germain-Vilnius.html
http://www.meniu.lt/cat_item.php?strid=1079&id=209868