Tema: Re: Kavine
Autorius: pracyvnas
Data: 2009-03-16 16:57:58
ispindejimo laipsnis yra kaip IT pardavimu vadybininko, t.y. jokio
ispindejimo :) tikslas ramiai praleist vakara su panele, be jokiu vakarieniu
ar kazko panasaus, tiesiog pasedet pasisnekuciuot. Torese kazkada buvau,
visai nieko mintis. Pats galvojau apie Havana social club, ale kad sian ten
kazkoks kino vakaras, tai ramumos nebus :) dar pats megstu pabut Meksikoj
Algirdo g. 2, jei kazko geresnio nesumastysiu turbut teks ten ir traukt...