Tema: Re: Rokiskio suris XXX
Autorius: buran
Data: 2009-03-12 08:42:40
Čia pasirodo sudėtinga tema - sūriai...
Pas mane kažkaip pagarboj "Prūsija", "Gojus", "Džiugas", "Liliputas",
"Brie". Lygtai visi sūriai, ne sūrio produktai. Nors dar reiks
pasitikrinti, nes visai dėmesio neatkreipdavau.
Iš kitos pusės kažkur skaičiau, kad normaliai gaminamų sūrių pas mus
nėra - visi gaminti su pagreitintom technologijom, pridedant geltonos
spalvos ir kitokių priedų. Taip, kad, no frills :)

bzik explained :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net