Tema: Re: kur rast PAd Thai sauce?
Autorius: Justas
Data: 2009-03-06 18:49:49
Kokiu dar mandarinu sirupo?

Pad Thai padazas susideda is 4 daliu:

Rugstu: Tamarindai (sviezi, pasta, dziovinti)
Suru: zuvies padazas ir/arba sojos padazas
Saldu: cukrus (palmiu)
Astru: astrus pipirai

Pirmi 3 dalykai dedami po lygiai (jeigu tai tamarindu pasta). Sumaisomi
ans silpnos ugnies, dedami pipirai kiek nori, ir sureguliuojamas skonis
kad butu gerai. Sildyti kol gerai viskas issimaisys, uzvirti tik tuo
atveju jeigu laikysi ilgiau salydytuve.

Su visais ingredientais aisku, lieka tamarindai.

Pas mus pirkti yra tik saldieji, taigi is svieziu pastos nepasidarysi.
Daryti aisku galima, tik reiktu prideti rugstumo (citrinos rugsties gal,
  kiti rekomenduoja acta deti, bet man neskanu nei su viena acto rusim)

Dziovintu/presuotu/koncentruotu pas mus pirkti nemaciau.
Vieninteli ka maciau tai gatavos pastos bonkute Vilniuje, prieskoniu
parduotuveje, Basnaviciaus gatveje.

Pats naudoju atsivezta dziovinta - presuota plyta, gaila tik kad ji eina
i pabaiga..

Aisku gal yra pirkti ir gatavo padazo uzkonservuoto, bet neatsimenu kad
buciau mates.