Tema: Re: avienos patiekalai
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-02-01 17:59:17
Nu jei valgysi plova N*n kartu kokiam Delano, tai tikrai apie plova
poziuri turesi super rimta :)))

Taip pat kaip susidariau tikram Italu restorane Kaune poziuri apie
paelja..... (cia Bella Italijoj):
Paimti ryziai, isvirti iki koses konsistencijos, uzpilti karstam vandeny
paplaukiojusiu vici juros gerybiu rinkiniu (dargi ir su vandens didele
dalim) beigi gal kokio pipiro pabarstyta... Ir uz visa tai jama ~40 LTL :)))

--
MaRiUs
Kaunas