Tema: Re: avienos patiekalai
Autorius: [pozherukas.namie]
Data: 2011-01-29 14:30:51
Darant prielaida, kad valgytu plovu kiekis artejant i n,
atsiranda tikro plovo skonio zhinojimas - tada tereikia susitarti,
koks tas kiekis n. Ir tada bus aishkiau kas gi zhino ta TIKRO plovo skony :)
Ash plovu (ar bent maisto patiekalu pavadinimu plovas) valgiau labai daug ir
gaminu pats jau daug metu, bet tikrai nemanau, kad zhinau kas yra "TIKRAS"
plovas. Bet neabejoju, kad mano gaminamas yra pats tikriausias, koks gali
buti pagamintas MUSU namuose. Nu nebent zhmona prades gaminti :)

---
http://pozherukas.livejournal.com/tag/plovas