Tema: Re: Malsenos duonos mishiniai
Autorius: bzik
Data: 2011-01-12 09:26:31
o kam mieles aktyvinti? Juk duonkepes darba ir yra nustatyt tinkama laika iskildinimui.
Vienintelis dalykas, kurį pastebėjau, kad sausos mielės arba sensta, arba skiriasi kazkokie ju parametrai. Perkom is Delonos antra puskilogrami. Pirmojo pirkimo mieles paskutiniais menesiais gan prastai keldavo duona. Palyginus su dabartinemis, kepaliukas 1/4 aukstesnis.
Gavau Kaledoms http://delona.lt/356,receptu-knyga-kepame-duona-namuose-.html, bet dar nebandziau.