Tema: Re: indaplove be plovimo priemones
Autorius: Junda
Data: 2010-11-27 11:41:48
Kokie viduriai? Jei kalbi apie filtrą, tai aš jį periodiškai
išsitraukiu, po verdančiu vandeniu pakišu ir išplaunu. Tą reikia daryti
bet kokiu atveju, net plaunant indus indaplovėje su pačiom
chemiškiausiom priemonėm.

O visa kita pačioj indaplovėje tikiuosi išplauna 70C vanduo. Bet mes
dažniausiai plaunam su eko tabletėm, tai negaliu pasakyt kas būtų, jei
niekada nepiltume nieko, tik vanduo suktųsi.

Man įdomi ta druska, kuo ji skiriasi nuo paprastos? Labai švari? Kodėl
tada jos valgyt negalima? (Taip rašo ant pakuočių.) GIrdėjau ne vieną
atvejį, kai žmonės sakė pila paprastą druską ir vargo nemato, bet
nebūtinai po metų vargo neatsiras.