Tema: Re: indaplove be plovimo priemones
Autorius: Ruta
Data: 2010-11-25 21:38:40
Man yra dar toks įtarimas, kad tokio metodo sėkmė priklauso nuo
pagrindinai vartojamų maisto produktų sudėties - kiek ir, ko gero ne
paskutinėj vietoj, kokių riebalų ant tų indų būna.

Visai be miltelių plauti tai man kažkaip neypač atrodo... Bet kad jų
galima ramiai dėti gerokai mažiau, ne rekomendacijos, tai tikrai.
Galioja ir skalbimo milteliams, beje.