Tema: Re: Ka jamt is Svedijos?
Autorius: trickyvic
Data: 2010-11-02 02:20:44
Dautarte wrote:
> Tai gal cia tamsta su Prancuzija supajnojot? ;) (sorry, kad isikisu i
> pokalbi)
Koks dar sorry gali buti, juk tam cia ir diskusijos, kas del Prancuzijos
tai pastebejimas taiklus ypatingai jie nemegsta rupintis burnos higiena

> Lenkijoj kaip ir nepastebeta moteru nedraugaujanciu su vandeniu ir muilu (su
> vyrais visko buna, bet cia greiciau vyresnio amziaus)... Aisku kaimu
> netyrinejau, bet miestuose tikrai viskas gerai.

Kas del Lenkijos, man tai sake Lietuvoje, po to man teko paciam patirti
ir po to man dar daug teko girdeti ivairiu pikantisku atsiliepimu ypac
vaizdingai ishsireiske Cekijoje vienas toks dzentelmenas jau solidaus
amziaus bet garbingas ir nemazai po Lenkija keliaves :) bet velgi visu
patirtys yra skirtingos :)

  O vat Prancuzijoje
> laisvai... Drauge, kuri istekejo uz prancuzo, ilgai ir skausmingai pratino
> ji prie muilo - o tas, kaip asilas: "Mama nesake, kad reikia praustis
> kiekviena diena" ;P Ir nesvarbu, kad issilavines, su diplomais, ir pasaulio
> daug mates, ir gera darba labai geroje kompanijoe turi... Ten pas juos tokia
> keista "politika"... Turbut vaikysteje Moidodyro nemate :D (ar dar kas nors
> pamena Moidodyra?)
Prancuzai ir beje italai labai ir netgi pernelyg gerai apie save galvoja
(ir nera nieko maloniau kaip nuskabyti viena is tu gaidziuku yrodant
praktiskai ir teoriskai, kad jie nera niekuo geresni nei belenkas kitas)
jie tiesiog mano kad yra tobuli ir bezda ramuneliu + migdolu skonio
kvepalais, todel prausimasis yra tokiu chlopu kaip as ar Jus prievole,
kad nedirgintume ju kilminguju snerviu, o realybeje yra visiski smurgiai
ir bukciai ir net maistu jiems nera pernelyg kuo didziuotis, gal ir buvo
gerulis pries 60-70 metu, bet tokia nezymi Vienos virtuve juos lenkia
200 metu i prieki.
As pasakiau HAU! Ir galiu del to gynciotis iki vemimo.

> Is viso idomu, kuo toliau i siaure, tuo svariau ir miestai, ir aplinka, ir
> zmones tvarkingesni, o kuo arciau i pietus, tuo didesnis bardakas... pagal
> logika atvirksciai turetu buti - gi temparatura ir dregme - tai rojus
> visokiausioms bakterijoms ir kitoms zarazoms, o kazkaip sau gyvena ir
> nieko - siesta, maniana, bananai ant palmiu ;)

Seip jau lenkai pieciau nuo musu :) o kas liecia siaure ir tvarkinguma
tai sutinku su tuo 152 proc nes pvz ta pati Airija, kurios pietuose
daznai yra baisu uzheiti i troba, o siaureje dazna troba ispyderasinta
iki blizgesio ir praktiskai gali valgyti nuo kilimo ( tiems kurie puls
putotis ir priestarauti is karto galiu pasakyti kad metu begyje tekdavo
aplankyti po 7-10 trobu kiekviena diena neskaitant savaitgaliu
ivairiuose Airijos regionuose todel prisiziureta daugiau nei pakankamai.