Tema: Re: Ka jamt is Svedijos?
Autorius: Justas
Data: 2010-11-01 16:03:08
Ten idomi situacija su bobom. Graziu vienetai ir matomos daugiausia per
tv ar spaudoj, visos kitos kiaules, kiaulem nelabai gaunasi vadint. Bet
situacija idomi ne del to. Kiek pastebejau tai vyrai skiria zymiai
daugiau laiko savo prieziurai ir grazinimuisi, tas ypac matosi
nekurortineje provincijoje.